Subject: Selgitustaotlus: KIOS
From: "Kirsti Pent | TGS Baltic" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Mon, 10 Feb 2025 11:04:03 +0200

Tere

Käesolevaga esitan selgitustaotluse KIOS-i kohaldamisala kohta (manuses). 
Palun andke teada, kui küsimusi tekib – hea meelega arutan.

Lugupidamisega

KirstiPent

Partner, vandeadvokaat

Liivalaia 36

,

10132

Tallinn

,

Eesti

Mobiil: +372 5341 1175

,

telefon: +372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tgsbaltic.com/> www.tgsbaltic.com

NB! Tallinna kontor asub uuel aadressil.

​Advokaadibüroo TGS Baltic AS on äritegevuse nõustamisele spetsialiseerunud 
advokaadibüroo Baltikumis. Meie Eesti, Läti ja Leedu kontoris töötab üle 200 
advokaadi.

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud üksnes 
e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on privilegeeritud, 
konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale seadusele 
avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks või olete 
saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas oleva 
informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt keelatud ning 
võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult teavitada 
saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma süsteemist. Täname.

​Palun tutvuge meie üldtingimustega veebis 
<http://www.tgsbaltic.com/ee/uldtingimused> 
www.tgsbaltic.com/ee/uldtingimused